PAGONY AKCIÓK!!!!!!!!!!!!

A Pagony (és a többi könyvkereskedő is) nagyon jó karácsonyi akciókat tart!!!
www.pagony.hu

Összehasonlítást végeztem az online árak között, és most kivételesen ők verik a mezőnyt. :D

Aminek azért is örülök, mert az Alexandra könyvkeresője elképesztően vacak. Hiú remény, hogy ezt olvassa tőlük valaki, de hátha történnek még csodák.
Mindenesetre hurrá, karácsony, könyvvásár.

És a teszveszen is árulnak ÚJ könyveket is. Pl. Berg Judit Csiribí-Panka sorozatát, 4-et egyben akciósan.
És Szegedi Katalin amúgy fellelhetetlen könyveit is.(No jó, árulták... megvettem.)

http://www.pagony.hu/index.php?page=stories&option=article&id=600

És mert én szeretem, és mert tetszik, belinkeltem a Cipelő cicás Télapós mesét.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

János bácsi keljen fel :)

Fodor Sándor: Csipike -" az elfelejtett" meseregény

Szabó Lőrinc: Lóci meg a számok