Karácsonyi könyvdömping

Szeretek Anitával dolgozni. Egyrészt egy árva negatív szava sem volt a 1,5 hét késésért, (igaz cserébe kaptam jó sok plusz feladatot,) és még érti is, amit írok.
Hogy mit?

"Rengeteg féle mesekönyv kapható manapság. Nehéz választani? Azért ne dőljünk a kardunkba. Úgy semmiképpen sem, ahogy én teszem két-három naponta, miután megírom, majd azzal a lendülettel törlöm is a cikket. A lakást kis túlzással cetlik borítják, mindenféle okosságokkal.
Kidobtam az összeset, fogtam viszont a kávésbögrém, és leültem stílusosan a konyhában, és most megírom. Mit? Hát hogy hogyan kell(ene) gyerekeknek könyvet vásárolni így karácsony közeledtével.
 (....)
Az első módszer, hogy a megajándékozandókról írok egy listát, és aztán belövöm a műfaj kategóriát (krimi, szakkönyv, szépirodalom, regény, verseskötet stb.) és beizzítom a különféle könyvböngésző oldalaimat. Ez főképp felnőtteknél vált eddig be. (Vagy a bookline-t használom, vagy a kiadók honlapját böngészem végig - esetleg mindkettőt.)
A másik megoldás, hogy fogom az asztalomon hányódó cetlikupacot, listázom belőle a könyveket, megnézem az interneten melyik is az a könyv, és hozzárendelek egy-egy nevet. Ez a módszer gyerekeknél válik be.
Gondolom, nincs mindenkinek cetlikupac az asztalán gyerekkönyvek listájával."

Ha nektek sincs olvassatok tovább....

Megjegyzések

Between üzenete…
Pöszke, jó ezt olvasni! Nekem ehhez még annyi jut eszembe, hogy néha rendelek ajándékba olyan könyveket is, ami még kicsit korai a gyerekeimnek, de rámjön a félsz, hogy két év múlva reménytelenül fogom hajkurászni, a könyv viszont túl jó ahhoz, hogy mi lemaradjunk róla :-)
Eszter üzenete…
Ezt ismerem. :) De ezt mégse írhattam bele. ;) Mert ha mindent beleírok, akkor még most is azt olvasnád.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

János bácsi keljen fel :)

Fodor Sándor: Csipike -" az elfelejtett" meseregény

Szabó Lőrinc: Lóci meg a számok