2010. november 22., hétfő

Karácsonyi könyvdömping

Szeretek Anitával dolgozni. Egyrészt egy árva negatív szava sem volt a 1,5 hét késésért, (igaz cserébe kaptam jó sok plusz feladatot,) és még érti is, amit írok.
Hogy mit?

"Rengeteg féle mesekönyv kapható manapság. Nehéz választani? Azért ne dőljünk a kardunkba. Úgy semmiképpen sem, ahogy én teszem két-három naponta, miután megírom, majd azzal a lendülettel törlöm is a cikket. A lakást kis túlzással cetlik borítják, mindenféle okosságokkal.
Kidobtam az összeset, fogtam viszont a kávésbögrém, és leültem stílusosan a konyhában, és most megírom. Mit? Hát hogy hogyan kell(ene) gyerekeknek könyvet vásárolni így karácsony közeledtével.
 (....)
Az első módszer, hogy a megajándékozandókról írok egy listát, és aztán belövöm a műfaj kategóriát (krimi, szakkönyv, szépirodalom, regény, verseskötet stb.) és beizzítom a különféle könyvböngésző oldalaimat. Ez főképp felnőtteknél vált eddig be. (Vagy a bookline-t használom, vagy a kiadók honlapját böngészem végig - esetleg mindkettőt.)
A másik megoldás, hogy fogom az asztalomon hányódó cetlikupacot, listázom belőle a könyveket, megnézem az interneten melyik is az a könyv, és hozzárendelek egy-egy nevet. Ez a módszer gyerekeknél válik be.
Gondolom, nincs mindenkinek cetlikupac az asztalán gyerekkönyvek listájával."

Ha nektek sincs olvassatok tovább....

2 megjegyzés:

Between írta...

Pöszke, jó ezt olvasni! Nekem ehhez még annyi jut eszembe, hogy néha rendelek ajándékba olyan könyveket is, ami még kicsit korai a gyerekeimnek, de rámjön a félsz, hogy két év múlva reménytelenül fogom hajkurászni, a könyv viszont túl jó ahhoz, hogy mi lemaradjunk róla :-)

nretzse, Pöszke írta...

Ezt ismerem. :) De ezt mégse írhattam bele. ;) Mert ha mindent beleírok, akkor még most is azt olvasnád.