Költészet Napja

Gondolkodtam mivel készüljek mára. Az ez és azon túl inkább szólok gyorsan, hogy holnap különleges kedd lesz a Móránál a Könyvfesztivál újdonságait 50% kedvezménnyel adják!

S ha már költészet napja, nézzétek meg ezt a két blogot:

Akad erre egy ígéretes tehetség, meglátjuk mivé nő, de mindenesetre érdemes odafigyelni rá egy pöttyenetet. :D

Nemes Orsi:
(A vers a szerző engedélyével került másodközlésre. Köszönöm.)

Hajcihő

Méghogy hajam csupa kóc?
Tükörképem egy bohóc?
Szénaboglya a fejem?
Nekem ez a védjegyem.


Nem kell sampon, nem kell krém,
Vidd innen a hajkefém.
Hogyha borzas üstököm,
Jobban ízlik früstököm.

A másik blog pediglen a Költögető. Költenek ott mindent, főképp persze verset, nevetést, sírást, de nevelnek költőpalántákat is, esetenként fájdítanak bordát és szívet. Nagyon szeretem olvasgatni. 

Megjegyzések

Hmari üzenete…
Köszönjük, hogy figyelsz ránk. Üdvözlettel: a költögetők
Eszter üzenete…
Én köszönöm, hogy olvashatlak titeket! Egyszer, kétszer, sokszor remélem majd büszkén mondhatom, hogy ohó, én emlékszem az első szárnypróbálgatásaira xy-nak, vagy z-nek. ;)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

János bácsi keljen fel :)

Fodor Sándor: Csipike -" az elfelejtett" meseregény

Szabó Lőrinc: Lóci meg a számok